València i la Formula 1

22 08 2008

La formula 1 sabeu que és no? És aquell event esportiu on uns cotxes de carrera plens de publicitat només fan que pegar voltes a un circuit a velocitats desorbitades, que tu et pregutntes s’hauran pres una biodramina abans de començar? Perquè jo només mirant’ho per la TV ja em marege.

Doncs aquest cap de setmana és celebrarà el gran premi d’Europa a València. Si, València la ciutat de les falles, el color, la que ofrena noves glòries a Espanya, també coneguda com la ciutat de Calatrava, vaja on tot és blanc i de zones verdes llevant de Els Vivers i el pont de les flors ja em perd. Perquè amb el nom de Cap i Casal, poquets.

I el premi qui la dissenyat? Calatrava, clar que si, llàstima que no siga blanc!

València on per alcaldessa tenim -desafortunadament- a Rita Barberà, l’alcaldessa de tots els valencians i el seu com no ” Viva Valencia” (sense accent, és clar, i amb el seu gintonic de Bombay…).

Es veu que a València volen comparar-la i/o convertir-la com Monte Carlo, una ciutat que viu del joc, del glamour i la possibilitat de veure a gent famosa. Volen que tots els valencians ens sentim identificats amb aquest event.

Jo des de primera hora que no ho estic. No estic d’acord que aquest event es faça en un circuit urbà, ja que per això ja esta el circuit de Xest, no és urbà, però és un circuit.

Ara només cal que Rita es pose a repartir Orxata i Fartons entre el públic assistent (seria amb l’únic que m’identificaria). Aih, no calla, això no, això mai, no recordava que això quedaria massa de cultura popular i el que volen és glamour.

Xica la Rita, tan valenciana que és que en lloc de tampons utilitza fartons!

Quin serà el pròxim esdeveniment que ens farà tremolar?

Vos deixe aquest video de Santiago Calatrava i València

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

